Monday, January 16, 2012

tekak bersederhana bila teringin makan mi segera

setelah tekak teringin makan benda yang mahal seperti steamboat dan mc donald,
tekak ni mula menunjukkan perubahan selera.
tekak cuba menjadi tekak yang besederhana bila teringin nak makan mi segera.


setiap kali tengok cerita korea,
mesti teringin makan mi segera.
yang kuah banyak-banyak.
yang panas-panas.


kong ah jung menikmati mi segera dalam filem lie to me


6 comments:

A'ishah Kamaludin said...

betul, bile tgk cite korea or jepun mesti semangat nak makan maggi..

ramen! haha

btw, anis kena tag
thehehslady.blogspot.com/2012/01/bloglist-monster-rawr.html

Si BuDaK KaChAk said...

apa susah...gi bli pstu msk je kt umah...sng...tp jgn mkn slalu..tak elok...bhye utk ksihatan...

=)

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

teringin sebab cara diorang makan sangat sangat berselera membuatkan kita ingat mee segera tu sedap...
hehe...
sebenarnya OE pun pernah jugak rasa macam tu.. ^^

nur anis said...

a'isyah kamaludin : nampak sedap kan..hehe.. thanx tag saya..:)

nur anis said...

si budak kachak : memang tak susah pun..paling senang nak makan..:)

nur anis said...

orked : tau takpe..lagi-lagi diorang boleh makan masa panas-panas tu kan..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...