Wednesday, January 18, 2012

putih itu suci, tapi kesuciannya susah dijaga

putih itu suci.
putih itu pun bersih.
tapi siapa kata senang menjaga barang bewarna putih.?


tapi kenapa aku harus membeli handphone bewarna putih.
tak pasal-pasal kena berhati-hati dalam setiap perkara.
tak mahu handphone kotor.
kalau baju boleh rendam dalam clorox.
kalau handphone?

10 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tryla rendam gak..hikhik.

nur anis said...

nuyui : hoho..tu kena pastikan ada duit simpanan lebih dulu..untuk cari pengganti..

Ardini Humaira said...

dni kalau enset putih pakai cover blakang tu susah sket kotor hehe

A'ishah Kamaludin said...

off kan, pastu wipe pakai baby wipe atau makeup cleanser wipe. avoid screen area. Tunggu kering, baru buka.

Selalu buat insyaAllah ok.

But do at your own risk. Hehs

nur anis said...

ardini humaira : saya pun nak cari casing jugak lah...huhu

nur anis said...

a'ishah kamaludin : ouh..boleh hilang ye kotor-kotor tu..boleh try nanti..thanks..:)

Cikpuan rara said...

rendam dlm klorox gak.hehe

nur anis said...

cikpuan rara : walaupun dah fikir seribu kali, tetap takkan buat..hehe

Si BuDaK KaChAk said...

macam manusia gak....

masa baru dilahirkan bersih je hatinya...

pabila dah besar kalau tak dijaga dengan betul psti nmpak kekotoran tu...

tapi kalau pandai menjaga psti nmpak ksucian tu...


=)

nur anis said...

si budak kachak : betul...setuju sangat..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...