Friday, January 20, 2012

produk skinz infinite

setelah sekian lama tak pakai krim wajah mahupun pelembap wajah.
memang hati meronta-ronta nak cari pelembap wajah.
(rasa skema pula bila sebut wajah)



berhari-hari jugak lah pergi kedai.
masuk kedai, tengok-tengok produk yang ada.
lepas tu keluar kedai tak beli apa-apa. =__=


akhirnya, pencarian berakhir juga.
akibat terpengaruh dengan salesgirl billion tu.
maka belilah krim muka skinz infinite ni..



beli trial pack sudah.
kata nak cuba dulu kan.
^_^

9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,xsuka depa yg akan pengruh kt beli brg2 lain..hikhik.

wahida said...

try dulu..nnt dah tau hasil, buat review ye...


salam, tengs drop by my blog n drop ur comment...awat tak follow sekali?

dah follow sini terus...salam kenal...

CIK MAY said...

CM pakai nutox.da 3 tahun..ok la..terpengaruh sebab ia menggunakan ekstrak sarang burung..so far ok..no prob punyo.....tapi wajah memang perlukan pelembab..suke die selalu berpanas kan..jadi kene bg pelembab jugak...kan...;)

WuMing said...

Try dulu... kalau ok bgtau WuMing... Nak suruh isteri beli...

nur anis said...

nuyui : saya pun x suka jugak. tapi sebab dah buntu sangat tak tahu nak pilih produk apa, guna lah khidmat mereka. huhu

nur anis said...

wahida : insyaallah..:) salam kenal juga..

nur anis said...

cik may : saya dah lama tak pakai pelembap. tu yg mula cari tu..hihi

nur anis said...

wuming : baik..:)

shaFazie said...

azie pon baru je cuba produk nie....:D

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...