Monday, July 30, 2012

eh. berat dah turun ke?

hari ni hari keseploh puasa. kejap je rasa kan. lagi doploh hari, dah nak raya. tak sabar nak main bunga api. haksss..^__^


boleh tak nak perasan yang berat badan dah turun. tang perut macam dah selim sikit dah rasa ni. badan rasa macam dah ringan sikit. ke fantasi semata-mata? -___-"


mintak-mintak lah bulan pose ni boleh kurus sikit. nak selim-selim macam dulu kala. dapat berat 50kg pun jadi lah. kalau dapat 40++ lagi best rasanya. segan lah berat badan dah sama dengan pipie dah ni.


p/s : walau turun macam mana pun berat, raya ni kompem kompem naik balik. -__-"

20 comments:

Wanieys said...

chaiyok anis...mesti raya ni boleh slim hihi

:: Mrs.Eady :: said...

wow weee.. :)

nanieybarnieylurviey said...

CER TIMBANG BARU LEH TAHU BETUL KE TAK.. HEEE...

SLM 10 RAMADHAN ANIS :)

Zurina Hj.Zainal said...

samalaa....nk rasa turun dlm 5kg..heheheh...

anie said...

huhuhu..sama la kita..mengambil kesempatan bulan pose nie nak turun berat...nak slim jugak....huhhuu

AnneRaini said...

akak tak rasa berat turun pun..macam makin mengembang je..huhuhu

lia said...

erkkkk x pernah dpt berat 50kg sejak baligh he3

eLL said...

cita-cita ku jua...

Kesuma Angsana said...

amboi suka la tu berat dh turun yek!

wahida said...

tapi aku pelik kenapa aku punya berat tak turun2? huwaaaaaaaa!!

Anis Adila Aris said...

harapan yang sama di bulan pose nie..
nak melaram baju raya nie,..hehe

diana said...

bulan puasa la paling senang turun berat badan..tapi ada caranya...lepas sahur jangan tidur..:)
semoga berjaya..

lieyalatif said...

Bulan pose mmg leh turun tapi tgk nanti musim raye....pitam den!!!

Anisa Hang Tuah said...

hehee

nak turunkan berat badan rupanya

etuza said...

syukran dapat follow, tahniah makin kuranglah lamak kan..

~AmyLiana86~ said...

tula..harap dpt kurus kan..hehe

Myra Jay said...

InsyaAllah mudah-mudahan impian tercapai :D

Adylia Qarissa said...

dkna tak suka berat badan turun :(

Nurul Husna Mohd Hassan said...

boleh slim, kalau hari2 lari tepi sawah. bukan setakat 40+ tapi 30+ terus. hehe

IntaNBerliaN said...

akak pose pun ttp naik.. hihii

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...