Thursday, August 2, 2012

pose tasha shilla menggayakan baju raya yang tak sopan





tadi aku jumpa gambar tasha shilla jadi model untuk baju raya rekaan hatta dolmat.
tapi, kenapa gambar dia banyak pelik-pelik.
gayakan baju raya, kena lah sopan-sopan sikit. -___-"



ni satu contoh gambar. tak ke pelik pose macam ni.
terus nampak baju tu jadi tak cantik dah.
kredit gambar dari beautiful nara. boleh tengok gambar yang lain.

18 comments:

izan mama mia said...

hihihi..kn g kursus dl tuu

Lya Colours said...

mcm nak uk uk je ghupenya

nanieybarnieylurviey said...

betul2.. nmpk x cntik baju tu.. promote baju or muke?? grrr

lia said...

ai kan retis... kena la bg pose yg menjolok mata wakakakaaaaa...

LiYa HaNiF :: said...

mcm2 lah artis ni.. heehehe

salam kenal n follow yer...

MamaEma said...

baru jer pas tgk

Azzah said...

dah pose pelik2 tak nampak pulak baju tu cantik ke x..

wan nurul hezrina said...

aah kelakarjer.yang juphoto2 pun takkan lah minta dia posing pelik?ape dah...

Sue PeLik said...

ntah..puasa2 neh . heh! len kali pakai telekung lak bulan pose neh.

♥ sitifarhana ♥ said...

pose over..tak ssuai pulak..hehe

aanie said...

hehehe....dia rasa dah cantik la tu kot....:)

Wanieys said...

dia pose mcm tu xnampak design sebenar baju tu mcm mana huhu

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

ahah la..dh xnmpk corak n bntuk bju tu sbnar.nmpk kain je..huhu

eLL said...

ntah, pelik, sape nak pakai? time raya kena pakai baju raya yg longgar sikit, nak makan makanan raya banyak2.... kan>

nuyui a.k.a miss YUI said...

buruk..opss!

Cik Saila said...

a'ah la..dh xnmpk dh full baju dia..huhuhu

Nurul Husna Mohd Hassan said...

bia akak la jadik model. hik3

Nora Karim said...

hm... no komen...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...