Tuesday, July 31, 2012

anak kucing itu hidup! yeay!

sebelum ni aku pernah bagi tahu yang kucing aku beranak tak cukup bulan kan. kalau siapa tak ingat atau belum pernah baca, boleh tengok sini. seriously ingat anak kucing tu dah mati. sebab dia tak pandai menyusu. kecik sangat.


tapi...umur dia panjang. bukan sekor. tapi 2 ekor tau. mereka hidup! ya allah. tak dapat bayangkan betapa seronoknya tengok mereka hidup. sebab aku sendiri tengok dia lahir. aku pecahkan karung dia. aku sendiri tengok mak dia tinggalkan dia.


rupanya, mak dia tak tinggalkan dia. mungkin waktu tu mak dia sakit lagi. mak aku cakap, "kucing ni, walau tak cukup bulan, walau tak pandai menyusu, tapi bila mak dia peluk je anak dia tu, lama-lama anak dia pandai menyusu."


 ni si jantan.

ni si betina. haaa..yang ni lang aku gunting karung dia dulu.

21 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

muka dia mcm anak eton..comel2.

MizzTina said...

nomeynya...akak penggeli dgn anak kucing.. hehe

:: Mrs.Eady :: said...

wahh kagummmm :)

♥ Wina ♥ said...

comell!

nanieybarnieylurviey said...

comeynye.. ala xde ke gmbr gunting kantung..

ros_reeza said...

comelnya.. nasib baik dua-dua selamat :)

Anis Adila Aris said...

umur panjang :)
comel sangat

Ardini Humaira said...

Alhamdulillah.. syukur kucen tu selamat :D

Ardini Humaira said...

Alhamdulillah.. syukur kucen tu selamat :D

Wanieys said...

umur anak kucing tu panjang.....

lia said...

Alhmdlh...

suka sgt bc n3 ni, wat rasa hepi d ptg hari...

Ren Din said...

Eh, kecik2 dah boleh nampak jantan betina ek? Comel =)

juicy X said...

:))

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah. dua2 hidup :)

MamaEma said...

umur panjang

iedchan said...

alolo comelnye..cian die lahir tak cukup bulan...kalo org leh ah masuk incubator kan...seb bek idup

~Sweet Honesty~ said...

boleh jadi bidan ne..hehe..

diana said...

jangan pegaang2 sangt,...
nanti dia tak tahan..
nak tengok pun curi2 je..
maka akak la kata..heheh

IntaNBerliaN said...

ooo kucing pun ada karung yer... akak xtau... sbb xpnh tgk.. takut kucing.. hihii

meowwmania said...

alhamdulillah....ya Allah sukanya!! ^^

Yana Libra said...

comel sangat~ :)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...