Monday, July 30, 2012

sedu

dari pagi tadi asyik sedu je.
haishhh. nak minum air tak boleh.


dulu kecik-kecik, bila sedu, mesti orang cakap nak besar.
ni dah besar, tak kan nak membesar lagi kot.
dah cukup besar dah ni.
-___-"

11 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihih,t minum air puas2 ya bila berbuka.

ieda said...

ALAMAKKK
aah lah dikk
kalau sedu dlm pose nie macam mana erkk .. aduhhh

Bazilah (^0^) said...

nak meninggi kot hehe. jgn melebar dah lah yer anis :D

IntaNBerliaN said...

a'aa kalu dah besar sbb apa plak yer sedu.. :-)

Cik Rongoks said...

kalau baby, letak tisu basah kt dahi.
kalau dh besar, tak tahu la pulak. hihi

lia said...

kot baby, org kata basahkan tisu pastu letak kat dahi xsilap, kan?

pinky said...

jadi baby besar...letak tisu kat dahi pun okayh...

~AmyLiana86~ said...

sedu? minum air byk2..hehe

MizzTina said...

akak selalu sedu.. smpi sakit dada.. tahan ye..

eLL said...

errmmmm selain minum air tak tahu macamana wat

Yana Libra said...

tahan nafas lama2..hehe~

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...