Wednesday, August 1, 2012

tika geram dengan kucing


 anak kucing 2 ekor semalam tu, kitorang letak kat ruang tengah antara kusyen tu.
betapa berusahanya tika nak ambik anak kucing tu. memang geram betul dia.
tapi tak boleh bagi. nanti habis dipulas anak kucing tu kang.



muka tension sebab tak berjaya dapatkan anak kucing tu.
mulalah nak nangis tu. haha


 
last last, bagi dia anak kucing yang besar kat dia.
cuba tengok mulut dia tu. tanda geram la tu. di cubit habis kucing tu. hihi.

24 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha,kucing jd mgsa ni..

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

hihi..geramnya dia kt kucing:)

lia said...

alololoooo comey nyer dia dgn pp dia... gerammm gerammmm acik lia geramm dgn anak dara ni...

IntaNBerliaN said...

ooo tika pun sk kucing.. nampak sgt dia geram tu.. hihi

ros_reeza said...

hihihi.. kiut je muka dia.. ooo suka sangat ek kat kucing... abisla kucing tu kena cubit2...

Psst..Ros takut ngan kucing.. huhuhu

MizzTina said...

geramnya tgk dia!!!!!!!!!

lieyalatif said...

tika bam! bam! eheehehehe....kemain lagi dok memburu kucing....heheeheh...cute!!

norhidana said...

heheheh kalu bg anak kucing yg msh bby betul2 tu mau kene cekik ngn tika

LiNda said...

hehe..comelnye dia. sesetengah budak ade yg takut kucing kan...comel je tgok budak n kucing

QasehnyaRania said...

mesti suka kucing ni kan..slalunya budak2 besar ni takut dengan kucing..
:)

Anis Adila Aris said...

kesian kucing nanti kena cubit..comel je die :)

cikeyrah said...

comel la tika, :)) keyrah ngn kucing jek takut hehehe

pinky said...

hehehe comel...pipi tembam...

Saya Disini said...

dia nak cr kucing ke..hehe

eLL said...

hihi, dua-dua comel.

Azzah said...

kucing pun mcm takut ngan dia..he..he..

MamaEma said...

suka kucing tika ye

are_lin@yu said...

bam bam nya tka..hehe..brni erk dengan kucing ;-)..salam 12 ramadhan anis ;-)

ayut said...

hahaha..abisla kucing tu..xslamat dh :D

Wanieys said...

alololo comey jer dia geram dgn kucing hihi

izla said...

jangan ditarik ekor kucing tu dah la..

mustika hati said...

ank mummy da big!!

Yana Libra said...

kesiannya kucing tu jadi mangsa..huhu~

Nurul Husna Mohd Hassan said...

anak sedara akak pun sama, siap picit lagi anak kucing.

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...